004.cz

Balaton 2000

Ahoj!

Po úspěšné a veselé akci z roku 1999 jsme se rozhodli vyrazit na Balaton i v prvním roce s nulou na začátku. A to 15. až 22. července a v osazenstvu rozšířeném...
Nemám na to, abych napsal kompletní reportáž. Bylo toho mnoho, zajímavá směska pocitů a emocí. Netroufám si tvrdit, že šlo o Lovehouse generálku, ačkoliv mnohé náznaky by tomu odpovídali. Neustále přítomné společenství docela rozličných povah mě hodně obohatilo, někde jsem ideály ztratil, jinde naopak získal. Což je víc, než jsem si mohl přát:-)

Díky kluci, byli jste moc prima.
bodyia

Tak to je skoro celý Balaton team. Chybí Jirka, dorazí v pondělí. Je sobota, 15.07.2000 10:54,startujeme od brněnské Ikey.
V pořadí zleva: Stonik, Rodd, Ja_jirik, Xeo, Cof, T0mcat, Tonik, Alca, Bodyia

První večer, sedíme v restauraci. Stihli jsme se ubytovat, ale fronta na hranicích byla nepříjemná, máme zpoždění. Stonik filmuje.

První společná snídaně, lovehouse začíná fungovat. Venku není nijak slunečno, přesto se vydáváme na procházku k Balatonu...

... opravdu, vlny nezvykle velké, wind blow, aspoň máme víc času se poznat. Resp. překonat počáteční ostych.

Cafe bar v Balatonfenyves

Ale nemůžeme stále sedět doma, v oklí jsou zajímavé památky. Ze zámku jedeme na "Teplý vrch", na zříceninu hradu.

Tak to je ono. Tady bydlíme celý týden. Ale teď je pondělí, konečně trochu hezky. Včera jsme hráli bezva sbližovací hru: Někdo si lehl doprostřed pokoje, tělo se mu virtuálně rozdělilo na 8 částí, které byly nejblíže sedícím přiděleny na 5 minut. Za speciální balatonské peníze se ale dala koupit i část jiná... Samozřejmě jsme se vystřídali všichni a mravokárce mohu klidnit - na inkriminovaných partiích byl posazen hrnec se zákazem vstupu:)

Přijel Jirka, profesí kuchař, začíná se o nás moc hezky starat. Snaha mu kupodivu vydržela až do konce.

Také tento večer je zajímavý, hrajeme pantomimu a musí se hádat, co autor představuje.... Na snímku Dolly Buster při samohaně:-))

Budapešť. Moc hezké město, zrovna jdeme z Vidámparku, nohy se motají z horských drah a podobných atrakcí.

Pohled ze zámku na město - skupinka...

... a stand-alone.

La Capella. Znovu a stejně v pohodě jako před vánocemi.

Ve středu se Ja_jirik a Cofík rozhodli grilovat maso. Bohužel prší, akce se neobejde bez deštníku.

Jedna z nezapomenutelných fotografií. Toníkův pohled při vládání bankovky za Alcovy trenky je prostě neodolatelný...

...a stejně tak při pokusu o světový rekord v zoomu očních panenek.

To je jen hra. Fakt. Resp. vlastně divadlo pro sousedy.

Termální lázně. Vzduch 23°C, voda o deset víc. Nikdy jsem si nemyslel, že skoro tříhodinový pobyt v sirnaté vodě je tak příjemný.

A pátek. Znovu sun shining, hrajeme lokalizovanou obdobu francouzské hry Petang.

Pravidla se teprve rodí. Nyní lehce zkřížená s golfem.

A tady je máme. Dělali jakoby nic, zpočátku se ostýchali, pak už ne..:-))

Poslední večeře pánů.

V sobotu uklízíme, je to docela potřeba, za chvíli přijde majitel domu a večer přijedou další návštěvníci.

Opět oblačno, počasí nám extra nepřálo.

Finální fotografie na prázdné pláži, částečné loučení, mírně změněná konfigurace osazenstva z hlediska páry/jednotlivci:-)

Hra je skončena...:-(
(ačkoliv ne tak docela, 4členná skupinka pokračovala dolů na jih...)

foto bodyia/S10

Balaton 2000 - komentáře

K článku není žádný komentář