004.cz

Klaus bude s homosexuály diskutovat o registrovaném partnerství

PRAHA 24. února (ČTK) - Prezident Václav Klaus, který minulý týden vetoval zákon o registrovaném partnerství, bude o svých výhradách k této normě diskutovat v nejbližších dnech se zástupci Gay a lesbické ligy. ČTK to dnes sdělil prezidentův tajemník Ladislav Jakl. Klause podle něj mrzí, že pozvání k debatě naopak odmítla Gay iniciativa v ČR.

"Z reakcí aktivistů této iniciativy v médiích je zřejmé, že se dosud neseznámili se skutečnými argumenty, kvůli kterým pan prezident vrátil do Poslanecké sněmovny zákon o registrovaném partnerství. Proto je pan prezident přesvědčen, že takové setkání by bylo stále užitečné," uvedl Jakl.

Vedení iniciativy ale považuje pozvání za opožděné. Její předseda Jiří Hromada v dopise prezidentovi odpověděl, že debatování nad zamítnutým zákonem nevidí jako smysluplné.

Prezident soudí, že zákon neliberalizuje, ale rozšiřuje státní regulace mezilidských vztahů. Jednotlivé paragrafy podle něj nepřípustně kopírují uspořádání pro tradiční manželství a rodinu.

Pro přehlasování Klausova veta je zapotřebí souhlasu nejméně 101 poslance. Gay iniciativa v ČR navrhuje nyní počkat, zda sněmovna v březnu normu schválí. Pokud se tak nestane, jsou aktivisté připraveni setkat se s prezidentem nad dalším návrhem normy. V případě neúspěchu podle Hromady totiž určitě předloží novou verzi nové politické reprezentaci, která vzejde z červnových voleb.

Klaus bude s homosexuály diskutovat o registrovaném partnerství - komentáře

Komentář ze dne: 03. 04. 2006 18:49:39     Reagovat
Autor: - neregistrovaný
Titulek:
Domnívám se, že další diskuse se sodomity již ztrácí na významu. Nyní budou zřejmě vytvářet dojem, jak harmonické a prospěšné je pro malé děti mít maminka a tatínku. Doufejme jen, že to nebude tak brzy. Pak by mohla mít diskuse smysl, nicméně agresivní sodomitní loby nebude chtít slyšet :)))

Komentář ze dne: 01. 03. 2006 17:23:00     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek:
Navíc Zelení nic neříkají o adopci (osvojení) dětí homo-páry, ale o osvojení jednoho z biologických rodičů dítětě, které by v případě úmrtí jeho biologického rodiče bylo "institucionalizováno". A ochranu dítěte má stát chránit jak u hetero-párů, tak u homo-párů z nichž jeden rodič je jeho biologickým otcem či matkou.

Komentář ze dne: 01. 03. 2006 08:23:32     Reagovat
Autor: adam - neregistrovaný
Titulek: fuj
Dneska jsem na novinkach cetl, ze strana zelenych chce adopci i pro buky. Uz vazne nevedi jak si zvysit preference.

Komentář ze dne: 01. 03. 2006 17:19:17     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek: Re: fuj
Nejdřív si pořádně přečti co prosazuje Strana Zelených. Ano, uznání práv homosexuálů je jeden z hlavních ůkolů všech zelených na celém světě, protože to vychází z jejich přesvědčení plnohodnotného a kvalitního života každého jedince bez přetvářky a strachu. Takže tím, že by zelení chtěli nasbírat volební body je nic než blábol! To je totéž jako když se KDU snaží bojem proti homosexuálům nahnat body u zarytých a dogmatických katolíků, kteří ani nechápou, že křesťanství a víra není otázkou sex. orientace ale otázkou ducha. A duchovně založených homosexuálů je naštěstí také spousta!!

Komentář ze dne: 28. 02. 2006 15:58:17     Reagovat
Autor: Honzík - neregistrovaný
Titulek: Pravice
jwe pravda, že proti dekriminalizaci homosexuality hlasovala hlavně pravice.

Komentář ze dne: 28. 02. 2006 03:06:01     Reagovat
Autor: xyz - neregistrovaný
Titulek: trapny
nechapu o cem chce ten vul diskutovat, sve uz rekl dostatecne jasne a na diskusi je uz take ponekud pozde..

Komentář ze dne: 27. 02. 2006 20:09:08     Reagovat
Autor: pablo.rice - neregistrovaný
Titulek: analfabeti
Cituji: "Z reakcí aktivistů této iniciativy v médiích je zřejmé, že se dosud neseznámili se skutečnými argumenty, kvůli kterým pan prezident vrátil do Poslanecké sněmovny zákon o registrovaném partnerství. Konec citace.
Že by tací profíci, kteří se snaží lobovat a dát ve známost společnosti, neuměli číst? Důvody nepodpoření zákona prezidentem jsou prezentovány i na těchto stránkách a nevypadá to, že by to bylo psáno nesrozumitelným jazykem.
Pánové a dámy, buď autor tohoto článku kapku přebral, a nebo už nevíte jak na sebe upozornit.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 13:28:55     Reagovat
Autor: lenka sykorova (email)
Titulek:
Pan prezident Vaclav Klaus, pevne verim,by rad diskutoval o necem pro spolecnost prinosnejsiho,nez o tom,kdo ma rad teplo v zadecku.Osobne jsou mi ukradeni,ale chovaji se proti bozi vuli.Priroda byla stvorena na zaklade souladu(myslim i toho fyzickeho)muze a zeny.Pokud to nekdo citi jinak,nemusi se davat na odiv a vyzadovat takove vymozenosti,jako registraci a podobne.Prosim,uvedomte si,ze tim zachazime prilis daleko.Jak vysvetlite svym detem skutecnou podstatu lidske existence? Vede to jenom ke zmatenosti.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 13:57:23     Reagovat
Autor: pedro - neregistrovaný
Titulek: Re:
Lenko, mluvíš tady o přírodě. Možná bys jí měla brát v celé své rozmanitosti. Možná že její pestrost může přivést ke zmatenosti lidi jako jsi ty. Rozhodně nevěřím, že by s tím měli problémy děti. Odsuzovat začnou až na základě "toho jediného správného" pohledu svých rodičů.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 14:26:27     Reagovat
Autor: lenka sykorova (email)
Titulek: Re: Re:
Mily pedro,mas pravdu,ze priroda je rozmanita,ale zkus se zamyslet,proc treba mezi zviraty nejsou homosexualove?Znamena to,ze krome rozmanitosti prirody jsou tu take jeji zakony,ktere jsme my lide prestali respektovat a vytvarime si sve vlastni.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 15:30:20     Reagovat
Autor: Michal - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re:
Vážená slečno, pokud vím, tak v poslední době vyšlo několik článků v časopisech i na internetu, kde se popisuje homosexuální chování i mezi zvířaty v přírodě.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 16:18:33     Reagovat
Autor: lenka sykorova (email) - lenka
Titulek: Re: Re: Re: Re:
No,vidite to.Tak prece?To ale urcite bude tim,ze zvirata o takovych vecech nepremysli.Kdyz jednou osukate ovci,taky za vama priste pobezi pres pulku vesnice.Tak vidite jake to mame na svete rozmanitosti.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 16:20:11     Reagovat
Autor: Martin - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Musím přiznat, že to jsem nevěděl, nicméně díky za zajímavou a zasvěcenou informaci.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 16:20:14     Reagovat
Autor: Martin - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Musím přiznat, že to jsem nevěděl, nicméně díky za zajímavou a zasvěcenou informaci.

Komentář ze dne: 25. 02. 2006 22:26:38     Reagovat
Autor: - neregistrovaný
Titulek:
Já bych osobně ve prospěch homosexuálů zavedl daně. Menšiny je třeba podporovat a toleranci je třeba se učit! Potom bych zakázal jejich kritiku a nakonec bych zakázal tisk Bible jako knihy, potlačující práva menšin. Doufám, že levice drtivě vyhraje volby, přestane se snižováním daní a zavede pořádné regulace ve prospěch homosexuálů.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 12:44:54     Reagovat
Autor: llukynek - neregistrovaný
Titulek: Re:
Hmm, pěkná blbost. Já jsem gay, doufám, že vyhraje pravice a daně sníží.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 19:38:17     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek: Re: Re:
Asi nechápeš, že pravice všude ve světě je většinově proti uznání homosexuálů! Nebýt silné levice, tak máme ještě v tomto století homosexualitu jako trestný čin! Navíc levice nechce přece nikomu ubírat na platě, chce se podílet na co nejmenším výskytu chudoby a spravedlivém a lidsky civilizovaném přerozdělování, aby za vyšší daně lidé mohli efektivněji a kvalitněji využívat veřejných služeb.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 20:47:20     Reagovat
Autor: Martin - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re:
Pravice = individualismus
Levice = kolektivismus

Komentář ze dne: 27. 02. 2006 00:06:31     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re:
pravice = neomezená vláda trhu

levice = sociálně spravedlivá, solidární společnost založena na rovnosti a sociálním pokroku lidství

Komentář ze dne: 27. 02. 2006 00:12:29     Reagovat
Autor: llukynek - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Rovnost je něco, co nikdy neexistovalo, neexistuje a existovat nebude! Levice rozhodně není sociálně spravedlivá, protože obírá bohaté a schopné, aby mohla dávat chudým a neschopným!

Komentář ze dne: 08. 01. 2018 11:07:45     Reagovat
Autor: Prokutanec - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
@llukynek Tebe by měli pověsit, ty kriple.

Komentář ze dne: 27. 02. 2006 01:48:13     Reagovat
Autor: Martin - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Jistě, trh je ale princip, neviditelná ruka, která dovoluje dosáhnout úspěchu jen těm individuálně nejsilnějším. Trh se nezajímá o náboženství, přesvědčení, nebo sexuální orientaci.

Naprotitomu sociálně spravedlivá společnost je diktátem většiny, davu (který je vždy o mnoho méně inteligentní než jeho neinteligentnější členové a o něco více inteligentní, než jeho nejhloupější členové) čili diktaturou proletariátu.

Mimochodem, přece si nemyslíš, že Bush je pravicový politik?

Komentář ze dne: 27. 02. 2006 00:17:29     Reagovat
Autor: llukynek - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re:
Levice že neubírá na platě? Tak tohle řekněte nějakému úspěšnému podnikateli. Doufám, že umíte rychle běhat, protože Vás požene tak rychle, že si to nedokážete představit!

Lidsky civilizované přerozdělování? Co to jako je? Že se těm bohatým ukrojí pořádný kus jejich peněz, aby se mohl rozdat? Proč by měli úspěšní lidé někoho dotovat? Vždyť i kdyby byla rovná daň, tak by v peněžním vyjádření odváděli více a to už je dostatečná solidarita!

Jaké veřejné služby to máte na mysli? Spíše bych řekl sociální dávky!

Komentář ze dne: 01. 03. 2006 17:05:29     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re:
llukynek :

zřejmě jsi nepochopil, že kdyby již v minulosti neexistovala silná levice, tak by vůbec dnes nebyla Evropa lidsky sociální jako je dnes, ba co víc! Nevznikla by ani žádná teorie o lidských právech! Takže by nejspíš ještě dodnes byla pod nátlakem pravice homosexualita trestným činem.
levice nechce brát "bohatým" a "chudým" dávat. To je bohužel matoucí přežitek komunistického dědictví. Moderní levicová politika stojí na jiných hodnotách. Na sociálním smíru, kdy se ve všech sférách hájí práva vždy těch slabších - majitel-nájemník, zaměstnavatel-zaměstnanec, prodávající-kupující atd...Copak levice fandí nemakačenkům nebo neschopným? To asi těžko. Jde o sociální citlivou politiku, která usiluje o co nejmenší podíl chudoby, což se pozitivně jen odráží na ekonomickém růstu. Vyspělá a civilizovaná společnost se ale nehodnotí jen podle ekonomických ukazatelů, ale také podle toho jak se umí postarat o ty slabší. A to je společenská hodnota vyspělosti dané spol

Komentář ze dne: 01. 03. 2006 17:10:31     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
dané společnosti. Je smutné, že lidi jako ty tady hájí model, který tu má v plánu nastolit ODS a KDU - jde o upevnění pravicového striktně konzervativního proudu jako je tomu v Polsku, Slovensku, Maďarsku... Sorry, ale já jsem hrdý gay s názorem lidskosti proti sobectví. Proto budu volit tak, abych podpořil, levicové a liberální hodnoty naší země!!!

Věřím, že nebudu sám!!!

Komentář ze dne: 01. 03. 2006 19:06:50     Reagovat
Autor: llukynek - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já jsem také hrdý gay a stejně jako můj partner budu i já volit pravici...

Komentář ze dne: 01. 03. 2006 19:37:02     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Proč chceš volit pravici? Levice ti na penezích neubere. A pravice je PROTI uznání homosexuálů a už vůbec není nakloněna registrovanému partnerství!!!

Pochop to už konečně!

Komentář ze dne: 01. 03. 2006 23:25:08     Reagovat
Autor: Martin - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To, že je část pravice proti tomu uznání homosexuálů, je více méně náhoda. V povaze pravicového myšlenkového proudu to není. Jak už jsem zde vysvětloval jednomu domělému pravičákovi.

Že levice na penězích neubere, říkej hrdým občanům Skandinávských zemí, kde je daňová zátěž cca 60 %...

Komentář ze dne: 02. 03. 2006 00:20:20     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ano, ve skandinávských zemích je největší daňová zátěž. Ovšem to zaručuje lidem velkou dostupnost kvalitních veřejných služeb - školství, zdravornictví, dopravní infrasruktura a pak také to, že důchody tamních občanů dosahují 90% tamních průměrných mezd. Takže stát není nějakou "chobotnicí", která by parazitovala na občanech vysáváním daňí. Stát tak vysoký objem vybraných daní občanům vrací v podobě přerozdělování na ostatní sociální transfery, což je důsledek toho, že se nevytváří živná půda pro chudobu. A to je dobře.

Komentář ze dne: 02. 03. 2006 00:27:35     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já bych opravdu nechtěl, aby tu vládly nacionálně konzervativní a prokatolicky laděné strany, které homosexuály div nepokládají za hlavní viníky rozvratu tradičních rodin! Musíme důrazně těmto snahám čelit, vytvořit silnou hráz proti těmto snahám. Ne všichni gayové proto ale něco dělají. Asi jsem věčně přesvědčený idealista. Ale pořád lepší být věčným idealistou než-li být zatvrzelým realistou.
V našem usilí bychom měli být všichni za jedno. Levičáci ať volí ČSSD, KSČM, a ostatní než ODS ať raději volí Zelené. Tyto strany zaručují silnou podporu rer. partnerství!

Komentář ze dne: 02. 03. 2006 12:36:27     Reagovat
Autor: llukynek - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Takže znova, levice že neubírá na platě? Ha ha ha!

A tvrdit, že pravice je proti homosexuálům je nesmysl, jelikož mnoho z pravicových poslanců a senátorů zákon o RP podpořilo!

Komentář ze dne: 27. 02. 2006 20:20:02     Reagovat
Autor: pablo.rice - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re:
Asi jsi z jiného světa, že napíšeš takový blábol. Dám Ti otázku, kdy padl u nás režim jedné strany? Před 17-ti lety. Podle tohoto faktu Ti asi bude +-kolem 20-ti až 25. Přemýšlím tak proto, že asi neznáš základy levicového smýšlení. To se do dnes nedistancovalo od Marxe, Englse, Lenina a dalším podobným. A ti homosexualitu vybíjeli hlava nehlava všemi možnými prostředky. Prčvní dva v rovině akademické, ti další už i reálně.
Teď možná vám levicové strany pochlebují a podporují vás, ale jen za cenu toho, aby se dostali na politické výsluní. Až tam budou, je jen otázkou času, kdy změní na vás názor...

Komentář ze dne: 03. 03. 2006 15:29:38     Reagovat
Autor: toni - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re:
pablo. rice:

Já nemluvím o levici leninského nebo stalinského pojetí totalitní hrůzovlády! I když pokud bys to třeba náhodou nevěděl, tak právě před třemi roky byl v Anglii v jisté anketě Marx zvolen za největšího myslitele století... Vycházej z období posledních 20 let, kdy všude moderní levice a zelení kde byliy v parlamentech, tak práva zákonem homosexuálům přiznaly. těžko dnes na prahu 21. století můžeš označit naše strany za "honiče" hlasů jen aby prošly do parlamentu, protože uznávání práv homosexuálů je přirozený emancipační jev, který má celospolečenský rozměr a s tím nelze volebně lavírovat! Takže můj termím o "blábolech" si dej stranou.

Komentář ze dne: 04. 03. 2006 18:34:07     Reagovat
Autor: pablo.rice - neregistrovaný
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Ano, máš pravdu, levice je dnes jiná než v minulosti. Problémem je, že se hlásí stále k něčemu, co je zdrojem "levičáctví". A pokud ten zdroj něco tvrdí, co je v přímém protikladu se současnou podporou "homosexuální" vlny, je jen otázkou času, kdy se opět současní komunisté začnou ošívat a přemýšlet, jak to své dosavadní smýšlení změnit. Je to politika, a ta je, jak jsme se všichni už stačili přesvědčit, špína. Možná to vše vystihne jedna věta, kterou se řídí po staletí vatikánští diplomaté. "My máme čas", a mají pravdu. Tohle přesně, tedy spolu se silovým řešením, praktikovali sovětští, a následně i další komunisté s bratrských zemí. Doba i politické klima se změnilo, ale zajdi si jen tak na stranickou schůzi KSČM nebo na jejich sjezd. Uvidíš pravý opak toho, co se prezentuje o nich v médiích. "A včíl mudruj... :-)" Za ty bláboly se omlouvám.

pravidla pro veřejnost odkazy rubriky posledních 100 komentářů
© 2001 - 2023 Code004 / | ISSN 1214-4452 | Inzerujte na 004.cz | Powered by phpRS |